Gestionarea stresului mai usoara ca niciodata!

Noua moduri de a gestiona si a elimina stresul !

Lucrurile pe care le aveti de făcut nu se opresc se tot acumuleaza, nu-i așa? Și la o frecvență prea mare. Întotdeauna conectat, nu pierdeți niciun e-mail sau mesaj text care să vă ofere următoarea sarcină de efectuat.
Din fericire, sunteți productivi, nu aveți chiar de ales , chiar dacă productivitatea nu este neapărat o garanție a fericirii. Lucrurile executate rapid și excesiv pot duce la acumularea stresului.
Dacă vă recunoașteți în această descriere sa știți că nu sunteți singurii care aveti aceasta problema. Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, stresul este „epidemia secolului XXI”, iar cercetările arată că stresul slab gestionat poate provoca probleme grave.
Pentru a vă asigura sănătatea pe termen lung, este important să învățați să vă relaxați și să găsiți momente mai putin stresante în viața de zi cu zi.
O serie de soluții s-au dovedit eficace și susținute de știință. În prezentarea de mai jos, veți găsi opt sfaturi pentru a învăța cum să gestionați stresul și să decomprimați. O stare generala buna de zi cu zi depinde de asta.

1.Consumati LAMININE

Suplimentul unic Laminine regleaza hormonul stresului , cortizolul ,in maxim 21 de zile , concomitent cu cresterea nivelului de serotonina (hormonul fericirii) .

Perceptia evenimentelor , a problematicii de zi cu zi  este modificata in sens pozitiv , cu un impact minim atat fiziologic ,cat si psihic ,dar cu o atitudine demna de invidiat .

2. Faceți o pauză
În inima acțiunii, ultimul lucru pe care îl aveți în vedere este să vă opriți. Sunteți programat de greutatea responsabilităților dvs. de a merge inainte. Cu toate acestea, este esențial să faceți o pauză cat de mica, pentru a reduce stresul.
Sunt disponibile câteva opțiuni: inchideti telefonul si computerul, ridicați-vă, faceți o plimbare în aer liber, absorbiți-vă într-o altă activitate. Eeste dovedit că petrecerea timpului în aer liber vă poate ajuta să vă relaxați când aveți nevoie cel mai mult.

3. Ascultați muzica clasică
La prima vedere, conceptul poate părea ciudat, dar ascultând muzica clasică în momente de stres, într-adevăr ajută la liniștirea minții. Sunetele de pian și instrumentele cu coarde vă pot ajuta să gestionați stresul.
Un experiment realizat în 2000 și publicat în jurnalul Journal of Behavioral Medicine a măsurat efectele muzicii clasice asupra atenției, relaxării și rreactiile asupra stresului. Ca urmare, cei care au ascultat muzica după expunerea la stres au fost mai relaxați.
Un alt studiu a arătat că tensiunea arterială a celor care au ascultat muzica clasică a fost mult mai mică decât cea a celor care nu au ascultat-o.

4. Reduceți timpul petrecut in fata ecranului
Viața dvs. este strâns legată de un ecran.
S-a demonstrat că petrecand prea mult timp in fata unui ecran puteti avea dureri de cap și probleme de insomnie. Somnul tulburat poate face și mai dificilă gestionarea stresului de zi cu zi.
Cel mai bun sfat este ca seara, cu cel puțin două ore înainte de a merge la culcare, nu mai utilizati telefonul,tableta sau laptopul

5. Faceti miscare pentru a schimba rutina
Dacă aveți probleme cu gestionarea stresului, concentrați-vă pe altceva. Miscarea fizica, de exemplu, este o modalitate foarte bună de a scăpa de stres. Pe lângă faptul că vă permite să faceți o pauză, exercitiul fizic produce endorfine (hormoni foarte utili în creier).

6. Vorbește, dar in acelasi timp si asculta

Găsirea unei modalități de a vă elibera mintea pentru a reduce stresul este un aspect fundamental al vieții de zi cu zi. Nu trebuie să lăsăm tensiunile să se dezvolte periculos, o bună soluție pentru a ne elibera emoțional este vorbirea si a asculta pe cei din jurul nostru.
Ascultându-i pe ceilalti din jurul tau și ajutându-i să-și rezolve problemele, îți dedici energiile pentru a găsi soluții mai degrabă decât pentru a simți stresul. În acest fel experimentați satisfacția de a face bine. De aceea este o idee grozavă de a ajuta un prieten sau pe cineva apropiat.

7. Mâncați bine pentru a vă simți mai bine
Mama avea dreptate: mai puține bomboane, mai multe legume. Toate alimentele pline de carbohidrați, dulci sau sărate, nu reprezintă o soluție pe termen lung. Dimpotrivă, o dietă bine echilibrată favorizeaza sisteme imunitare sănătoase, niveluri stabile de energie și o atitudine generala buna.
Conform unui raport, aproximativ 95% din receptorii serotoninei (o substanță chimică asociată cu fericirea) aliniază peretele intestinal. Trebuie să va hrăniți bine, evitând sa săriți peste mese și concentrându-vă asupra alimentelor sănătoase.
Dacă doriți să vă decompresați, reduceți consumul de cofeină consumând mai puțină cafea, băuturi energizante sau ceai. O cantitate prea mare de cofeină poate provoca senzații de anxietate și nervozitate. Și nu uitați să ramaneti hidratat consumând șase până la opt pahare de apă pe zi

8. Rasul,zambitul
Pentru a lupta împotriva diferitelor tipuri de tensiuni, nu este nimic mai bun decât râsul sau chiar un zâmbet. O comedie, un spectacol de umor sau o glumă bună sunt deosebit de eficiente pentru relaxare.
Un studiu a arătat că expresiile faciale pozitive influențează răspunsul organismului la stres. S-a dovedit chiar că râsul reduce reacțiile de stres și stimulează inima, plămânii și mușchii corpului.

9.Guma de mestecat, functioneaza!
O guma de mestecat poate face diferența. Și nu doar pentru a ascunde gustul alimentelor pe care le-ați mâncat la prânz.
Potrivit unui studiu de intervenție care a examinat efectele gumei de mestecat asupra stresului legat de locul de muncă, imbunătățește dispoziția oamenilor prin reducerea stării de anxietate și oboseală. Interesant, nu-i așa?